søndag 17. februar 2013

★ This weekend ★

Vintersport, sofa, tett nese, feber, bryllup, besøk, familiekos, god mat, og massevis av Emmakos! Dette er noen av stikkordene fra helgen.. Jeg har vært syk i helgen, vi har hatt besøk, så derfor har jeg ikke tittet innom før nå..


Jeg har sett på masse vintersport på NRK i helgen. Jeg synes det er så spennende, og det er jo ekstra gøy siden Norge er så gode i vintersport, har tatt opptil flere medaljer i helgen, og de fleste i GULL! Og neste år er det OL igjen, I can't wait! Tror det er veldig greit at jeg er tilbake på jobb da, ellers hadde jeg sittet foran tv'n døgnet rundt!


Håper dere har hatt en fin helg! Vi ses i morgen, da kommer det kanskje litt mer interessante innlegg fra meg!
Nå skal jeg opp å slå mamma i Rummy, og så blir det nok senga etterpå.

Vinneren av giveawayen ble forresten trekt i går. Til dere som ikke vant, dere får en ny mulighet snart!



★ PUSS PUSS ★






1 kommentar:

Stine sa...

SÅ herlig (bortsett fra sykdom) Feber og ørebetennelse har herjet her i huset også, så håper barna blir friske snart, for har ikke kjent friskluft på MANGE dager...

God søndag, og god bedring