tirsdag 5. mars 2013

★ En liten giveaway ★

Travel hverdag? Nei, egentlig ikke, men har altfor mye å tenke på om dagen, og Emma er så leken og gira til tusen om dagen, så da går det dessverre litt tid mellom innleggene her, men jeg kommer nok sterkere tilbake skal dere se!

I kveld "feirer" jeg 100følgere på facebooksiden til bloggen med en giveaway. Så klikk dere inn her, og meld dere på. Det eneste du trenger å gjøre er å like siden, + like bildet til dette innlegget.


Det blir en babygiveaway denne gangen også, hvor du kan vinne en smokkesnor.

Jeg var litt effektiv i dag og fikk lagd opp mange smokkesnorer, så send meg en m@il (l.to.the.ine@hotmail.com), eller melding på facebook om du ønsker å bestille.




★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

Britt sa...

Hei. De båndene du bruker her, går det an å kjøpe de i metervare? Lager scrapbook/minnebok til gutten min og ville brukt noen av båndene som bård rundt kanten på sidene hvis du skjønner. Jeg har funnet bånd i metervare, men bare typisk blonder ol. Passer ikke helt til gutt...

Line sa...

Britt:

Hei:)

Ja, det blir nok fint! :) Du finner de på etsy.com:) Dem har masse fint og billig der!