onsdag 20. mars 2013

★ Her går det unna! ★

På mandag hadde Emma en ny time hos fysio i Trysil. Hun var ikke så gavemild på smilene sine, og ville ikke gjøre det fysio ønsket å se at hun klarer. Men dem så at hun hadde blitt mye mer aktiv på under en måned, så dem skjønte at det hadde skjedd mye siden sist. For det har det virkelig gjort!

Nå bør jeg begynne å rydde unna knuselige lykter o.l som hun prøver å dra seg opp med, til hun begynner å gå, og skjønne litt mer. Hvis ikke blir jeg noen lykter og interiørting fattigere. Og det er jo heller ikke noe bra med masse glasskår all over the place!


Hun har blitt så aktiv, og kommer seg fort fram når hun er i  farta. Og nå som hun har begynt å stå opp på knærne og dra seg opp mot møblene, vil jeg ikke være langt unna. Hun er ikke helt stabil ennå, og skjønner kanskje ikke helt selv hva hun virkelig klarer.


Det er så moro å se hvor fort det går nå! Men det er fortsatt et godt stykke igjen til hun begynner å gå, og til vi er ferdig hos fysio. Neste gang skal vi til fysio i Elverum om ca en måned. Til nye lesere: Grunnen til at hun går hos fysio er fordi hun er født 12 uker for tidlig.

I dag er det tid for ny "RS-vaksine" for Emma, og etter det har Emma & jeg en date med Marius & Jenny. Resten av dagen MÅ jeg bake, bake, bake til bursdagen på lørdag! Jeg har ikke begynt ennå, og kjenner stresset begynner å komme nå... Sakte, men sikkert!!

Håper dere får en fin dag!


★ PUSS PUSS ★






Ingen kommentarer: