fredag 22. mars 2013

★ Ønskeliste - Emma 1år ★

Endelig har jeg fått somlet meg til å legge ut ønskelisten til Emma. Ting tar tid noen ganger.. Smil.

★ Sko
★ Stonz
★ Luer
★ Strikke-/hekleklær
★ Morgenkåpe
★ Sommerjakke


★ Klær fra str 80/86 ->  (Sommerklær, Newbie.. )


★ Playtray til TrippTrapp stolen
★ Matboks (med plass til flere små bokser oppi)
★ Barneservice i plast



★ Gåvogn
★Tråbil


★ Gyngehest
★ Lekeball
★ Huske
★ Cd-spiller (helst rosa eller hvit)
★ Harde leker med lyd/lys
★ Dradyr


★ Bankebrett m/hammer
★ Lekekasse


★ Bruka postkasse
★ Sakkosekk (0-4år)
★ Bord m/stoler -Hvite SUNDVIK fra IKEA
★ Lenestol (f.eks POÄNG eller AGEN fra IKEA)



I dag bakes det for harde livet (nesten). Jeg har bakt tre slag, og skal bake et par til + pynte litt før bursdagen i morgen. Vi (les: jeg) har kontroll, og vi gleder oss veldig mye til Emma første bursdagsfeiring i morgen! Det blir koselig!



★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

Vigdis sa...

Flott liste, her kan jeg stjele noen tips ser jeg :)
Er den vårjakken ny fra KappAhl?? Finner den ikke på nettsiden dems? og den måååååå Marielle ha ;)

Line sa...

Vigdis:

Takk, så bra det var noe som falt i smak:)

Ja, det tror jeg:) Jeg fant den der nå nylig hvertfall:) Kan se om jeg finner en link til deg. Jeg tenkte meg du ville like den, om du ikke allerede hadde kjøpt den til henne;)