mandag 8. april 2013

★ En fin helg ★

Heihopp!

Beklager den dårlige bloggingen om dagen! Jeg føler jeg ikke blogget på en evighet, og det er jo sant! Men når dagene går i ett med bursdagsfeiring, Emmakos, vennekos, familiebesøk, sykdom o.l, da rekker jeg ikke alltid å blogge!

Vi har hatt en veldig koselig og litt travel helg, men med masse kos! Middagsbesøk, babybesøk, barnevakt, trilleturer i sola, girltalk, familiebesøk....


Ja, på lørdag var vi barnevakt for ei søt, lita frøken. Det var for bare et par timer, men det var i leggetiden for både henne & Emma. Det endte jo med at begge vekte hverandre hele tiden, og at Espen til slutt sa at vi ikke skulle ha flere unger..  Hehe!

I dag kommer et par venninner av meg på en litt sein lunsj. Vi skal feire Emma, og dette tror jeg kanskje blir den femte og siste feiringen av Emmas 1 årsdag. Om 11dager er det mammaen som skal bli feiret, rett før permisjonsslutt...

Håper dere får en fin start på uka! 


★ PUSS PUSS ★






Ingen kommentarer: