torsdag 11. april 2013

★ Nytt innhold i garderoben ★

Emma fikk masse fint til bursdagen sin, og det hun fikk mest av var penger og klær. Sistnevnte har nå fått plass i skapet hennes etter at jeg fikk ryddet bort en stor haug med klær som nå er for smått til Emma. 

Hun fikk masse fine klær, og i tillegg kjøpte jeg inn litt sommer-& høstklær til henne når vi var på sykehuset i påskeuka.


 Kjoler, jakker, gensere, bukser, bodyer, hals, snekkershorts, shorts, sokker, luer..


Og verdens søteste badedrakt!!! Se så søt! Og matchende jakke! Sukkersøtt!


I tillegg til litt klær, kjøpte jeg et par sommersko til Emma siden hun har blitt så glad i å gå, og ikke minst, flink!


Vi begynte å øve med henne så vidt for et par uker siden, og nå har hun virkelig begynt å få dreisen på det! Hun synes det er så gøy, også er hun jo sååå stolt når hun tripper avgårde!

Nå gleder jeg meg til sommer, sol og til ei frøken som kanskje går av seg selv på plenen ute her til sommeren. Jeg ser det for meg! ...Emma med søte, små sko på beina, solbriller og solhatt, og ei bleierompe som går fra side til side under en nydelig sommerkjole.. Og så klart med verdens fineste og stolteste smil om munnen!


★ PUSS PUSS ★




Ingen kommentarer: