mandag 8. februar 2010

Fredag

Alarmen ringer, fire trøtte øyne som nekter og åpnes, men morgenen er god for jeg våkner ved siden av den herlige kjæresten min. Espen kommer for seint på jobb fordi han vil ligge et kvarter lenger og fortelle meg ti ganger til hvor glad han er i meg. Jeg har aldri følt meg så heldig før og det er du som gjør meg så lykkelig. Espen, jeg er så glad i deg.

Espen fikk til slutt dratt på jobb og selv hadde jeg fri i dag. Senga til Espen var altfor god i dag så Elverumsturen ble så sein at jeg gikk glipp av Home and Away. Dobbeltdyne, sengesett, undertøy, sminke og litt smykker ble dagens kjøp. Jeg fikk tak i det jeg skulle ha og jeg er fornøyd. På posten ventet en pakke på meg. Pakken jeg har ventet på siden begynnelsen av desember.

Endelig!
Og jeg fikk denne som et plaster på såret..
Den var virkelig så god som jeg hadde trodd.

Når kvelden nærmet seg fikk jeg besøk av mamma og Zippo. Det er helg og planene mine for kvelden var å besøke Espen (og gutta). Per Marius har kjøpt seg stamp og den måtte prøves ut. Det ble en utrolig koselig, artig og lang kveld i stampen. Vi hoppet oppi ca 21.00 og var ute av stampen fem timer senere. Dagen endte med at jeg besvimte pga mangel på væske. Ikke moro.. Men fredagen var en bra start på helgen selv om det var min jobbhelg.

Ingen kommentarer: