torsdag 4. februar 2010

Gi det lille ekstra

På jobb i dag gjorde jeg en feil som så absolutt ikke skulle ha skjedd, men det var nok to glade turister i bakken i dag. Tviler ikke. Denne feilen holdt på å ødelegge dagen min skikkelig, og beklager tusen millioner ganger til Trysilfjellet.

Sola på Sams reddet heldigvis dagen min. Jeg måtte bare dra dit, slappe av i varmen, tenke på noe annet og det virket. Nå drar jeg til min kjære og hører om han har hatt en bedre dag enn meg. Smil. I morgen har jeg fri og har tenkt meg en tur til Elverum. Dobbeltdyne og litt sminke må man ha. Og jeg håper jeg rekker en tur i bakken i morgen.


1 kommentar:

Lady L sa...

Hva har skjedd Line?
Åh så så deilig ut å sole deeg!

Skulle så ha ringt deg, men mobilnettet mitt er nede pga. overgangen til onecall. men de skulle prøve å fikse det til i morgen uansett!

Så ringer deg daa :*

Håper alt er bra med deg sunshinee!