lørdag 10. september 2011

Akkurat det jeg trengte!

Nå er jeg hjemme igjen fra en så koselig tur til Skjæraasen med jentene fra jobben. Tusen takk, dette var akkurat det jeg trengte! Smilet og latteren var på plass all the time! Jeg ble helt overrasket når jeg kom hjem over hvor bra jeg hadde hatt det. Det var så hyggelig at jeg helt glemte og knipse bilder, og jeg som endelig husket å ta med kamera. Og for et herlig vær vi hadde!! Satt ute i solsteika med vafler og verdens beste iste, rabarbra med vanilje. Mmmm! Litt nye innkjøp ble det også i dag, fra både Skjæraasen og TilGlede. Bilder av innkjøpene kommer.
Men her kommer det først et bilderas av Peppesjentene fra i vinter:

Ja, det ble litt mye fester i vinter, men omg så utrolig moro vi hadde det. PeppesCrew, I love you! Helt utrolig, men snart er faktisk vintersesongen her igjen, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!

Har dere hatt en fin lørdag sålangt?
-puss puss

Ingen kommentarer: