søndag 11. september 2011

Dagens innkjøp

I dag ble det igjen litt nye innkjøp til leiligheta. Egentlig var jeg på utkikk etter litt nye klær, men nå om dagen er det interiør som står i hodet på meg, så da ble det litt interiørting i stedet. Ble veldig fornøyd med dagens lille innkjøp, men skulle gjerne ha kjøpt såå mye mer!!


Kurver, vaser, lysestaker, lykt, L, E, og endelig fikk jeg tak i et hvitt trehjerte. Det var nesten så jeg vurderte å spikke et hjerte selv etter mye leting. De kurvene var såå utrolig søte, med en liten krittavle på hvor du kan skrive søte ord.


Og jeg har blitt så forelsket i små vaser i det siste, I just love them! Er på jakt etter maaange! Leiligheten skal bli full av dem med fine blomstrer i!


Jeg fikk også tak i ny wallprint i dag. Har ønsket meg denne HOME Sweet HOME printen til stua leenge, men den har vært litt dyr, men med halv pris ble den endelig min. Jeg har i en stund nå hatt så lyst på ny farge på veggene i stua, og Espen er veldig enig, så jeg skal vente med å sette den opp til vi har fått malt veggene. Med ny wallprint og ny farge, da blir det fiint i stua vår! Smil.

-puss puss

Ingen kommentarer: