fredag 16. september 2011

Besøker mamma

Hei!

Nå skriver jeg fra Råholt. Jeg er nemlig på besøk hos mamma og Widar. Dem er begge på jobb atm, men jeg koser meg med verdens beste Zippo. Jeg kom hit i går efta til middag servert ute i sola før vi dro på Jessheim Storsenter og kikket litt. Nå skal jeg straks ta meg en ny tur til Jessheim Storsenter siden vi kom dit 2 timer før stengetid i går. De har såå mange fine butikker der! I dag er jeg på jakt etter klær i strikk, skatter fra bl.a. Kremmerhuset og Confetti.

I dag er det fire uker siden vi mistet lille Dennis. Vi tenker så mye på deg, gutten vår. Det går veldig mye i "Hvorfor???" om dagen. Vi har så mange spørsmål, til alt!

I dag er det også 1år & 10 måneder siden Espen og jeg ble sammen. Elsker den gutten så utrolig mye. Hehe, her er et lite fyllebilde av oss fra da vi var i Riga for et år siden:


Bilder av de nye innkjøpene kommer i kveld etter vi har vært på Hønefoss og feiret tantejenta mi, Mina som ble 9år i går. Hun vet ikke at vi kommer, så "hysj, hysj". Gleder meg til å se reaksjonen hennes. Det blir moro!

Ha en fin dag i høstsola! Her er det strålende fint vær i dag!

-puss puss

Ingen kommentarer: