fredag 9. september 2011

Dagen i dag

Det er fredag, det er helg! Selv om jeg har vært sykmeldt i over to lange måneder nå jubler jeg også for at helgen er her. Espen har fri, vi får besøk og jeg skal på Skjæraasen gården med mine herlige kollegaer fra Peppes.


Her er dagens TO DO-liste:
  • Støvsuge
  • Vaske klær
  • Male krittavle
  • Kjøpe mat til helga
  • Rydde barnerommet
  • Hente pakker på posten
  • Innom Nille og Hus&Hjem
  • Bytte dører til alle rommene
  • Rive opp gulvet på barnerommet
  • Kjøpe blomstrer, kubbelys & dørhengsler
Godt med helg og masse kjærestekos! Neste helg er jeg kanskje tilbake i jobb. Det føles som en evighet siden sist jeg jobba. Smil.

Ha en super helg alle sammen!
-puss puss

2 kommentarer:

Kristin T. S sa...

Godt helg søteste Line <3

KlemKlem

Line sa...

Takk takk, søteste Kristin:)

Puss & kram