torsdag 8. september 2011

Pakke på Posten: -Not Happy!!

Her kommer en liten fortsettelse på det korte innlegget jeg la ut i går. Tror jeg aldri har gått fra å være så glad til å bli så rasende over å få en pakke i posten. Ja, nå skal dere få høre!

Barbordet jeg hadde bestilt fra Netthandelen kom i posten i går. Jeg åpnet pakken i lykkerus, men så fort pakken var åpnet var all lykkerus byttet ut med fullt sinne!!!!


En enkel, men lang oppsummering:
  • Bordet var skadet i kantene.
  • Flere deler som allerede var skrudd fast hadde løsnet og var umulig å feste med skruene som fulgte med.
  • Bruksanvisningen til bordet var feil.
  • Bruksanvisningen til stolene var feil.
  • Det var to deler til bordet som var med i pakka, men som ikke sto i bruksanvisningen.
  • Det manglet 4 skruer til bordet.
  • Det manglet fire hull i hver stol for å kunne feste skruene.
  • De hadde sendt med feil deler til den ene stolen som gjorde at det var umulig å sette den sammen.
  • Skruehullene i bordet var feilplassert som gjorde at det ene bordbeinet måtte stå skrått for å få i skruene.
  • Skruene til stolene passet ikke så jeg måtte bruke egne skruer.
Det er ikke rart jeg ble sint, men tro det eller ei, etter 4 timer med banning ble jeg ganske fornøyd, men jeg burde egentlig ha sendt hele pakka i retur og krevd en stor erstatning. Det at vi bare fikk en stol gjør ikke så mye siden vi på forhånd hadde bestemt oss for å kjøpe et par finere og bedre barstoler, kanskje fra Ikea. Men likevel, man føler seg lurt..


I morgen venter vi to nye pakker fra Netthandelen. Men står det til forventningene? Krysser fingrene! Jeg er hvertfall ferdig med Netthandelen!

-puss puss

Ingen kommentarer: