lørdag 24. september 2011

Hei kjære lesere!

Jeg har sett og hørt at jeg har fått litt flere lesere i det siste og det synes jeg er veldig koselig! Så at sidevisningene økte veldig når jeg fortalte at jeg var gravid, og det er bare koselig! Jeg liker å se at dere leser bloggen min, og synes det er veldig koselig å se at jeg har lesere, men liker dere det dere leser? Jeg har sett jeg har fått mindre kommentarer og at færre trykker på "LIKER" knappen på innleggene de siste ukene, så derfor lurer jeg på hva dere vil lese om her på bloggen?

Antall innlegg jeg legger ut er veldig forskjellig fra dag til dag, uke til uke, måned til måned, men det kommer veldig ann på skrivelysten, om jeg har noe å skrive om og prioriteringer. Nå har jeg vært sykmeldt i hele 3måneder og har derfor brukt litt mer tid på bloggen enn ellers. Jeg liker å ha en blogg, jeg liker å skrive her og jeg liker å se at dere leser den og kommenterer, men jeg trenger litt hjelp av dere. Hva vil dere lese om på bloggen min?

Jeg har i det siste hørt at det er "mange" som leser bloggen min. Espen får koselige tilbakemeldinger, moren til ei venninne leser bloggen min og når vi var på pub forrige helg hørte jeg fra flere at de var faste lesere, som jeg aldri hadde trodd skulle lese bloggen min. Superkoselig!

Setter veldig stor pris på om dere gir meg litt tilbakemeldinger! Smil.
Tusen takk, kjære lesere!

-puss puss

4 kommentarer:

Haugan sa...

Hei Line,
er innom hver dag.jeg har fått dilla på interiør, og innleggene dine om interiør er inspirerende ;) gleder meg til å sjå hvordan du pynter til jul :D

Håper det går bra med dere ;)
Anita H.

Therese sa...

Line :)
Jeg liker bloggen din veldig godt! Må innom en tur hver dag.. Takk for at du har delt det du har, tenker stadig vekk på dere, og jeg synes det er lettere å forholde meg til det som har skjedd, nå som jeg vet at du er åpen om det :) Dessuten så elsker jeg innleggene du har om interiør, du har god smak ;)
Klem Therese
-sjekk gjerne ut min blogg også.. hehe

Line sa...

Akkurat det jeg ønsket, litt tilbakemelding:) Tusen takk, Anita og Therese! <3

Har du fått ny blogg?? Woohooo! Bra du blogger! Jeg har sjekket den gamle omtrent hver dag jeg, men ingen updates. Da skjønner jeg:D hehe..

Klem <3

MindeCaroline sa...

Fortsett som du gjør.
Med interiør og hverdag;)