mandag 26. september 2011

Innekos

Fredag og lørdag jobbet jeg etter som sagt en lang periode hjemme og sykmeldt. Fredag gikk helt greit, men lørdag var litt verre. Jeg jobbet, det ble stress med mange gjester i restauranten og alt gikk ganske greit, helt til jeg stoppet opp i ti sekund og begynte å tenke på Dennis, da gikk det ikke så greit lengre. Men jeg fullførte, for jeg må komme meg videre. Det har gått ganske bra i en periode nå, men nå som Espen er borte på jakt merker jeg at jeg tenker mer på Dennis igjen. Jeg savner Espen veldig mye nå, og jeg gleder meg til han kommer hjem igjen!

I kveld er det sofa, tv, film, Zippo og iste som står på planen etter et par tøffe dager. Jeg er så glad for at jeg har Zippo her nå som Espen er på jakt!


I kveld har jeg leid to norske filmer jeg har ønsket å se leenge, så nå er det movietime!


Før i kveld når jeg skulle ut å gå tur med Zippo ble jeg møtt av en superfin himmel når jeg åpnet døra! Dessverre kommer ikke fargene så fint fram på bildet som det gjorde i virkeligheten, for himmelen var nydelig i kveld!


Håper dere har hatt en super helg, og jeg ønsker dere alle en bra uke.

-puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Skjønner godt at du tenker mye på Dennis, og det vil du nok gjøre en god stund fremover også. Han vil nok alltid være i tankene dine.
Føler virkelig med deg!
Men godt at du har begynt å jobbe igjen da. Tror du har godt av å komme deg litt ut og få tankene over på andre ting.