fredag 10. februar 2012

Alcatraz

Var det flere som så på TV Norge i går mellom 21.30 - 22.30? Det gjorde jeg, og hver torsdag framover mellom 21.30 - 22.30 er jeg opptatt! I går var det nemlig premiere på Alcatraz, 1.episode i sesong 1.


ALCATRAZ Amerikansk krimserie. San Francisco-etterforskeren Rebecca Madsen får i oppdrag å undersøke en grotesk drapssak. Et fingeravtrykk leder henne på sporet av en overraskende mistenkt, Jack Sylvane, en av de innsatte på Alcatraz som døde for over 30 år siden.




Dette er akkurat sånn type serie som jeg elsker å se på! Jeg jublet og skrek mens jeg så på, og snilleste Espen som hadde storvask i leiligheta skjønte ingenting. Når det var ferdig ble jeg både lei meg og glad, så utrolig glad for at det kom en skikkelig bra serie på tv'n. Dette passer jo meg ypperlig som sitter hjemme og kjeder livet av meg om dagen. 

Om dere ikke fikk med dere Alcatraz i går så går det reprise på Tv Norge på søndag. Dessverre litt seint, kl 01.15, men det er verdt det, denne serien må dere bare få med dere! Dere sovner ikke om dere er trøtte!

-puss puss

Ingen kommentarer: