torsdag 9. februar 2012

Koselige prosjekter

På mandag etter ultralyden på Ahus tok vi oss en liten tur innom Stoff & Stil på Alnabru. Jeg har jo tidligere sagt at jeg skal begynne å sy litt til baby girl. Dagene er lange, ukene føles som år og månedene føles som en evighet. Så for å få tiden til å fly må jeg ha noe å gjøre. 

Det var ganske utplukka på Stoff & Stil, så det gikk ikke helt som planlagt, men jeg gikk ikke tomhendt ut av butikken heller. Nå har jeg fått låne symaskina til mamma og i dag skal jeg begynne litt smått. Så får vi se hvordan det går. Smil.


 Her er en liten liste over noe av det jeg skal gjøre framover:
  • Vimpler
  • Pute med forbokstaven hennes
  • Stoffhjerter
  • Smokkelenker
  • Kurver til diverse
  • Lerrett
Resten av prosjektene venter jeg litt med å nevne, for å se hvordan det går med de som er nevnt over.



Oppdateringer med bilder skal dere så klart få om noe blir vellykket. Hih..

-puss puss

Ingen kommentarer: