tirsdag 7. februar 2012

HALVVEIS & ultralyd

Det er så herlig, jeg er HALVVEIS! Så nå begynner virkelig nedtellingen. Jeg har nå flere dager bak meg, og mindre dager foran meg. SWEET, det liker jeg.

I går dro vi innover til A-hus og det var tid for ny ultralyd hos Lundring. Jeg hoppet opp på benken med en gang, like nervøs som alltid, men ble veldig glad og letta når vi så det lille hjertet slå hos den aktive jenta vår. Det er fortsatt kritisk, men så lenge jeg tar det med ro går det mest sansynlig bra. 

Hun var ikke så fotogen i går, men Lundring klarte til slutt å få et fint bilde av jenta vår som vi fikk med oss hjem. Dette var den 8.ultralyden sålangt i dette svangerskapet, og siden vi får se jenta vår så ofte ber vi ikke om bilde hver gang vi er der. Vi er jo ikke på ultralyd pga bildene, men det er litt stas og få meg seg et skrytebilde av jenta vår.

 20 + 1 = halvveis

Da jeg gikk med Dennis mistet jeg alt forstervannet i uke 21, og i uke 23 ble svangerskapet avslutta. Siden jeg nå er i uke 20 lurer vi veldig på hvordan ukene framover kommer til å bli. 

Neste kontroll er om 3uker, om det ikke skjer noe i mellomtiden. Så vi krysser fingrene for at det holder seg stabilt framover så vi kan komme oss forbi det store hinderet, uke 23.

Men i dag er det tirsdag, som vil si One Tree Hill, Frustrerte Fruer og The Big Bang Theory. Ha en fin tirsdagskveld alle sammen. Utrolig koselig å se at det er så mange innom bloggen om dagen. Smil.

-puss puss

Ingen kommentarer: