søndag 26. februar 2012

HJELPES!

På tirsdag 28.februar fyller min kjære samboer, kjæreste, pappa til mine barn og min bestevenn Espen 23år, og her sitter jeg på sykehuset og får ikke feiret dagen sammen med han.


Espen mistet også sin farmor i begynnelsen av denne uka, og det har såklart vært veldig tøft for han. Begravelsen hennes blir på førstkommende tirsdag, altså på bursdagen hans. Det er noe vi ikke får gjort så mye med, og dagen hans får vi feire en dag senere.. Men...

...På toppen av det hele har jeg heller ikke fått ordnet med noen gave til han. Det har vært så altfor mye i det siste!!! Millioner av tanker, sykehusbesøk, legetimer og i tillegg har jeg vært sengeliggende.


Gjett om jeg føler meg som verdens verste kjæreste a! Ingen bursdagsfeiring og pakke, og ingen støtte fra kjæresten under begravelsen. Ush, akkurat nå føler jeg meg rett og slett som en elendig kjæreste.. Ja, jeg må jo være på sykehuset, for vi vil såklart gjøre dette for jenta vår. Vi vil at dette skal gå bra så vi kan bli en familie innen juni er over. Dette har vi ventet på så lenge! Men jeg må finne på noe bra til Espenkjære, og det KJAPT!!!

Jeg setter veldig stor pris på forslag til hva jeg kan finne på til han, for her er det ganske tomt akkurat nå! Eller så er problemet at det er litt for fullt med tanker om dagen!

-puss puss

3 kommentarer:

Marielle Katarina sa...

Tror nok du gir han verdens beste bursdagsgave ved å være på sykehuset ;)
Men du kan jo alltid klikke hjem noe du vet han ønsker seg, så får han det jo i posten :)

Line sa...

Ja, det er jo sant:) Men jeg synes jeg må gjøre noe annet fint til han i tillegg, så han føler seg spesiell, og at jeg tenker på han:)

Ja, til butikken og til han kommer jeg meg hvertfall ikke, så å bestille noe igjennom nettet må være en løsning:)

Thanks:) <3

Anonym sa...

Du kan bestille en bukett med roser som han får levert hjem på døra:)