fredag 3. februar 2012

Inspirasjon

Jeg har lett etter noe som skal få tiden til å gå.. Vi lengter så utrolig mye til sommeren og juni måned, og jeg ble dessverre litt hindret når jeg fikk beskjed om å måtte tråkke hjemme fram til termindato. Målet virket så langt unna, men nå har jeg fått masse inspirasjon! Tror nesten jeg har fått for mange ideer til å bli ferdig med alle prosjektene til sommeren er her. 

På mandag skal jeg innom Stoff & Stil når vi skal innover til hovedstaden. Tror lommeboka kommer til å være ganske så skrapa på vei ut igjen. Min kjære mamma skal låne bort symaskina til meg, så da går det fort fra vinter til sommer.

Jeg har ikke sett en symaskin siden ungdomsskolen, så først blir det litt småprosjekter til baby girl for å prøve meg litt fram. Og jeg har satt et mål om å avslutte med et litt større prosjekt til baby girl. Jeg er langt ifra flink med symaskina og håndarbeid, så det blir nok mye jobb, men jeg skal klare det!

Stoff og stil.

Prikker, striper, bokstaver, pastellfarger, mønster, kommende navn på baby girl, hjerter, lek, veggpynt, vatt, bomull... Er noen av stikkordene.

Har dere noen ideer om hva dere tror jeg skal lage? Smil.

-puss puss

Ingen kommentarer: