fredag 3. februar 2012

Jeg klarer ikke å bestemme meg

I går var jeg innom Ellos sin nettbutikk og fant mange søte kappegardiner som jeg falt pladask for. Enkle, fine og i sukkersøte farger. For på babyrommet har vi bare et vanlig, lite kjellervindu, og da er utvalget mye mindre når man skal finne gardiner som passer, så en enkel kappegardin må jo være perfekt. Og hva om jeg kanskje pynter den med et par sløyfer, eller syr den opp litt? Jeg vet ikke om dere skjønte meg nå, men jeg har et veldig fint bilde i hodet på hvordan jeg vil ha det. Smil.

Fargene inne på rommet er ikke helt bestemt ennå. Vegger, tak og møbler er jo hvitt og det skal det være, og når baby girl blir større skal hun få bestemme selv hvordan hun vil ha det. Forhåpentligvis har vi kanskje til da fått oss noe eget. Men de første par årene kan vel a mor få kose seg litt med å innrede babyrommet? Smil.

Fargene på rommet blir i hvitt og rosa, men jeg skal også ha en tredje farge. Lilla er en kjempenydelig farge, men jeg er så glad i lysegult og synes lysegult er så fint til små, søte jenter. Hvitt, rosa og lysegult, høres ikke det fint ut? Det synes jeg!


 Ønskelisten til fine baby girl begynner og bli ganske lang nå, og jeg gleder meg så veldig til vi skal begynne med alle innkjøpene. Siden jeg ikke skal anstrenge meg, så tror jeg at jeg må få min egen assistent når vi begynner for fullt med alle innkjøpene og å innrede babyrommet. Espen har ikke mye tålmodighet når det kommer til innkjøp og interiør, og jeg vet om et par venninner som skriker etter å hjelpe til. Tror jeg må spørre de om litt hjelp.

Ha en super helg alle sammen! Håper dere koser dere! 

-puss puss 

Ingen kommentarer: