lørdag 25. februar 2012

På Lillehammer sykehus..

Ja, da er jeg tilbake på sykehuset. Denne gangen på Lillehammer sykehus. For nå har vi byttet sykehus etter et evig langt mareritt på Elverum sykehus. Vi er så fornøyde med Lillehammer, men dette skal fortelle mer om senere.

I går skulle jeg på min første time på Lillehammer. Vi så ei fin jente med et hjerte som slo og dere kan tro det gledet mammahjertet! Jeg var så utrolig nervøs til denne timen!! For på denne dagen i det forrige svangerskapet fikk vi beskjed om at sjansen for at dette skulle gå bra var veldig liten. På slutten av timen ble det bestemt at jeg skulle bli innlagt, og etter det jeg har hørt skal jeg nok ikke hjem på en periode.

Det er veldig kristiskt, men baby girl spreller og lever, og hun har heldigvis normal mengde med fostervann. 

Min kjære Espen er på vei hit nå, så vi snakkes senere. Ha en fin lørdag!


 
-puss puss

Ingen kommentarer: