fredag 24. februar 2012

Statusrapport uke 22

Termin: 26. juni 2012.
På vei? 22 + 5
Igjen til termin? 123 dager.
Kjønn? Jente.
Utålmodig? På en måte.
Aktivitet innenfra? Ja, men har noen dager som er veldig rolige.
Bestemt navn? Nesten, vi er nede i to favoritter nå.
Vektøkning? Usikker, men ja, sikkert et par kg.
Barnerom ferdig? Nei, men det klør i fingra..!
Alle innkjøp ferdig? Nei!
Strekkmerker? Ja, fikk den første i dette svangerskapet for et par uker siden.
Om fødselen? Gruer og gleder meg!
Plager? Magesmerter og blødninger.. Du kan lese mer om dette her.
Oppegående? Akkurat nå er jeg sengeliggende pga plagene.
I jobb? Nei, går på svangerskapspenger.
Sulten? Ikke mer enn vanlig..
Matlyst? Niks, den er borte..
Noen matkikk? Røde epler og vanilje kesam!
Kynnere? Nei.
Tungt? Litt. Får sterke magesmerter så fort jeg går litt.
Høygravid? Langt ifra!
Vann i kroppen? Nei.
Neste kontroll? I dag på Lillehammer, og til uka skal jeg til Lundring på A-hus og til jordmor i Trysil. 
Sykehusbaggen? Har en stående, pakket og klar i tilfelle jeg blir innlagt på sykehuset. Men den er foreløbig uten babyklær o.l. til baby girl.


Bilder av magen har jeg dessverre tatt veldig få av i det siste, men det kommer. Jeg skal bli flinkere. Det er jo også fint å ha til senere som minner. 

Ha en fin helg alle sammen. Koselig om du titter innom bloggen i helga.

-puss puss

Ingen kommentarer: