onsdag 15. februar 2012

Veggpynt på 1-2-3!

I går gjorde jeg ferdig et av mine prosjekter som sto på lista. Lerret med stoff. Jeg trodde ikke jeg skulle bli ferdig med det prosjektet så kjapt siden jeg ikke hadde stiftemaskin, men på lørdag kom Espen hjem fra hovedstaden med gaver til meg. Det hadde jeg ikke ventet meg. Heldige meg fikk nemlig et hår- & hudpleiesett og en stiftemaskin/-pistol (som kan brukes i bl.a. treverk). Snille kjæresten min!

Så i går var det bare å begynne! Etter ca 15 minutter var jeg ferdig, og satt igjen med tre enkle og fine lerret til babyrommet.


Lag lerret på 1-2-3 med kun :
  • Lerret
  • Stoff, tapet e.l.
  • Stiftemaskin
I tillegg til lerret fikk jeg også begynt på vimplene, men jeg kom ikke langt. Symaskina krangla med meg på nytt, og etter en time (!!!) var jeg endelig ferdig med den første. Heldigvis kom mamma til Trysil i går, så hun må absolutt hjelpe meg så jeg kan sy videre uten problemer. Det er sikkert bare jeg som gjør noe feil. Smil.

-puss puss

Ingen kommentarer: