tirsdag 14. februar 2012

Happy Valentines Day

Som de fleste vet er det jo valentinsdag i dag. Her blir dagen brukt til å skjemmes bort - og vise litt ekstra hvor mye vi betyr for hverandre. Vi er egentlig veldig flinke til å ha koselige kvelder med masse levende lys, god mat, evt en bra film på tv-skjermen og bare oss to, så valentinsdagen blir egentlig som en vanlig dag med det lille ekstra.


Dette er vår tredje valentinsdag, og i år som de to forrige fikk jeg røde, fine roser av min kjære. Hjerte. Vi har spist en god middag, kost oss med tv og baby girl i magehuset. Neste valentinsdag blir nok den beste sålangt når vi har en 8-9måneder gammel, nydelig jente i huset. Får ikke sagt det nok hvor mye jeg gleder meg! Smil.


Nå er Espen en liten tur på jobben mens jeg koser meg med min "supertirsdag" med Hotel Cæsar, One Tree Hill, Frustrerte Fruer og The Big Bang Theory. Tv-slave sa du? Egentlig ikke, bare i 19 uker til. Savner jobben og den ordentlige hverdagen jeg!!!

 Verdens beste kjæreste, samboer og kommende pappa! Det er min Espen. I love you! Hjerte.

Feirer dere valentinsdagen? Eller er det bare en helt vanlig dag for dere?

-puss puss

Ingen kommentarer: