søndag 4. mars 2012

Herlige søndag

Ja, da er middagen i magen, og VM i skiskyting går på tv-skjermen i bakgrunn.. I dag hadde vi en sykt god middag. Lammestek med rødvinsaus, fløtegratinerte poteter og kokte grønnsaker. Til dessert fikk vi sjokolade tiramisu og en dessertkake. Nam nam!






Nå er det bare å slappe litt av før vi får besøk av Espenkjære, mamma & Widar. Som jeg gleder meg! Dessverre blir de ikke så mange timer, men vi er bare superhappy for besøk.

I kveld blir det nok serietitting etter besøket har dratt. Jeg får nemlig en stor bunke med sesonger i dag som jeg kan slå ihjel litt tid med. Tre sesonger av Beverly Hills 90210, & fire av Grey's Anatomy lånt av søstern til Espen. Det blir bra! I kveld skal også min venninne Stine feires som fylte 25år forrige lørdag. Jeg får dessverre ikke blitt med, men jeg håper hun får en fantastisk kveld sammen med de beste jentene. 

Håper dere har hatt en fin helg og koser dere masse i dag. Snart er mandagen her og en ny uke begynner.

♥puss puss♥

2 kommentarer:

Marielle Katarina sa...

Den desserten der, DEN..... jeg har helt seriøst vann i munnen nå, haha!

Kos deg med besøket :))

Line sa...

Ja, jeg vet! :D Og den var helt himmelsk!! <3 Mmmm..