lørdag 3. mars 2012

Magebilde 24 + 0

Jeg lovet dere egentlig et innlegg i går om situasjonen vår og hva som skjer videre.. Men i går efta fikk jeg plutselig et uventet besøk av bror Kent og Ida. Utrolig koselig! Jeg elsker uventet besøk, hvertfall når jeg ligger her. For her går jo dagene i å bl.a. glede seg til neste gang man får besøk.

Det innlegget som skulle skrives i går, det tenkte jeg å poste i morgen. Forhåpentligvis rekker jeg det før jeg får storbesøk i morgen av Espen, mamma og Widar. Gleder meg så utrolig mye! Nå har jeg ikke sett Espen på over en uke! Det føles som en evighet siden..

Tilbake til overskrifta.. I dag er jeg 24 + 0 på vei! WOOHOO!!! Det er så utrolig godt å tenke på det! For i uke 23 var overlevelsessjansen 1/5, men nå som jeg er i uke 24 er den plutselig 3/5! Og den øker bare mer og mer for hver dag som går! Så siden jeg er i uke 24 måtte jeg ta litt magebilder i dag. De ble tatt veldig kjapt og resultatet ble det mest elendige i historien! Jeg tror jeg prøver å ta noen nye i morgen..



Men nå skal jeg sove og opp tidlig i morgen til en ny dag og 24 + 1. Tiden flyr! God natt og sov godt!

-puss puss, så får du en suss..

2 kommentarer:

Martine sa...

Gratulerer med 24 uker!! Skjønner godt at dere feirer alle små milepæler. Jeg følger spent med fra sidelinjen og håper av hele mitt hjerte at du får lov til å ruge i mange dager og helst mange uker til og at ALT går bra til slutt! <3 Du er kjempetøff, og virker veldig veldig sterk!

Stor klem fra en annen englemamma <3

Line sa...

Tusen takk:) Ja, vi må nesten feire disse små milepælene når situasjonen er som den er.. :) Tusen takk, dette må gå bra! Jeg må bare prøve å være sterk for babygirl. Vi ønsker at dette skal gå bra, men det er ikke alltid like lett.. :/ Det vet du sikkert alt om når du selv er englemamma.

Puss puss <3