fredag 2. mars 2012

Fredagskos

WOW! I dag er det faktisk fredag. Det betyr jo at jeg har vært innlagt på sykehus i en uke i dag. Tiden har faktisk gått ganske greit unna.

I dag er det tv-serier, lunsj, filmer, middag, The Voice, kveldsmat og masse godis som står på planen. Det er jo tross alt fredag. Så mens hele familien og venner koser seg i solveggen i Trysil, får jeg prøve og gjøre det beste ut av situasjonen.


Og hvis noen får lyst på litt søtsaker, så er det bare å komme hit. For jeg har skuffen full! Smil.


Et lite innlegg om situasjonen min og planen videre tenkte jeg å skrive litt om senere i dag, så det er bare å titte innom. Men først skal jeg se filmen THE VOW. Noen som har sett den?
 -puss puss

2 kommentarer:

It's Time. sa...

Så godt å høre at du koser deg som best du kan! I dag har jeg vært og handlet inn til et lite prosjekt jeg skal starte på, til veslefrøkna du bærer under hjertet ditt... Mer sier jeg ikke! Hihi :)

Line sa...

Orkidé: Ja, nå er jeg innstilt på å være her en stund, så da går alt mye bedre:) Oi, seriøst?? :D Så spennende! Det blir moro å se hva det er:) Da skal jeg holde henne i magen en stund til, til den verste perioden er over;)