tirsdag 27. mars 2012

Mine sy-prosjekter

Like før vi ble innlagt på sykehuset var vi innom Stoff & Stil i Oslo, kjøpte masse fint stoff, lånte symaskina til mamma og begynte så smått å sy litt. Det ble mange planer, men jeg fikk ikke gjort så mye før jeg ble sengeliggende og senere innlagt på sykehus.


Men en liste over hva jeg ville sy til babygirl ble skrevet:
  • Stoffhjerter
  • Leke-/krabbeteppe
  • Vimpler
  • Stor bokstav"pute" i forbokstaven hennes
  • Smokkelenker
  • Stoffkurver
  • Pute med forstaven hennes på

Mye av dette skal jeg prøve å lage selv, men det spørs hvor mye jeg får gjort når vi skal være så mange uker på sykehuset framover. Mye av det er jo bare små prosjekter som går fort å lage, og jeg får også litt hjelp fra forskjellige kanter, så jeg skal nok få lista ferdig en gang i framtiden. Smil.

Det skal bli lagd masse fint i fine pastellefarger til babygirl etterhvert!





♥puss puss♥

2 kommentarer:

Miss Mimosa sa...

Alt er søtt ut, men samtidig classy og det ser ut til å kunne funke med alt! Tror nok babyrommet blir helt fantastisk fint når du får i stand alt! Lykke til videre :)

Line sa...

Tusen takk, Guro! :)

Ja, jeg gleder meg veldig til jeg får begynt skikkelig på rommet og alt annet:))