fredag 9. mars 2012

Tiden flyr med koselige besøk ♥

I dag er det allerede to uker siden jeg ble innlagt på sykehuset på Lillehammer og senere kjørt til Riksen hvor jeg ligger nå. Tiden har faktisk gått utrolig fort, tro det eller ei. I begynnelsen tenkte jeg at dette kom til å bli et evig langt mareritt med lange dager i sykesengen, men etter hvert som dagene har gått går det bedre og bedre. Nå er jeg veldig innstilt på å være her lenge, og med god hjelp av spennende serier og koselige besøk flyr ukene avgårde. Nå er jeg også forbi de verste ukene som hjelper mye på humøret og de skyhøye skuldrene. Men det er fortsatt noen dager som er verre enn andre siden situasjonen er så kritisk og jeg hører om kjente som går igjennom svangerskapet problemfritt og vil føde som normalt, i slutten av svangerskapet. Livet er urettferdig!

Den siste uka har jeg hatt masse koselig besøk. Av bror Kent, hans samboer Ida, Espen, mamma, Widar, Line og hennes mor. I dag har jeg besøk av den kommende pappaen og min gode kjæreste Espen.





Vi har spilt masse Rummy når jeg har hatt besøk av mamma, Widar og Espen. I love that game!

Jeg fikk forresten noen gode nyheter på ultralyden på onsdag som jeg skal fortelle litt mer om senere i dag.

♥puss puss♥

 

Ingen kommentarer: