tirsdag 24. april 2012

MammaLine har vært på shopping

I dag tok Espen og jeg oss noen timer fri fra sykehuset etter vi hadde tatt hovedstellet på Emma. Vi kjørte en tur til Hamar for å få unna litt av innkjøpene til lille, fine frøkna vår. Vi kosa oss masse med en  liten sykehuspause, men det var veldig godt å komme tilbake å se Emma igjen! Hjerte.

Litt diverse til en minneramme av Emmaskatt. Ark, stickers, stjerner, blomster.. Dere skal så klart få se det ferdige resultatet, kanskje til helga om jeg er effektiv?

Et par veskekroker til vogna, "Baby on board"-bamse & solbeskyttelse til (ny!!!)bilen. (Bilder av nybilen & vogna kommer.)

Emma har fått noe litt "smått" og noe dobbelt opp som jeg fikk byttet i dag... Til dette.

Kosebamse til kosejenta vår! Hun er så skjønn når hun får en kuvøsepause og ligger ute på brystet!

Litt klær fra Newbie by KappAhl. En nydelig klesserie!

I tillegg fikk jeg kjøpt litt interiørting til babyrommet som jeg skal innrede til helga. Så følg med! Smil.



♥PUSS PUSS♥




1 kommentar:

Lise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.