torsdag 26. april 2012

Stoff til vognpose

Emma skal få en homemade vognpose av min flinke og kreative onkel, i lammeskinn og bomull. Den blir utrolig god å ha til høsten og vinteren når vi skal ut på trilleturer i kalde, fine Trysil. MammaLine har fått i oppdrag å finne stoff til vognposen. "SWEET!" tenkte jeg, men det var ikke like lett som jeg trodde.

Jeg har veldig lyst å gå for et stoff i typisk jentefarge, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er så lurt.. I forhold til ungen(e) som kommer senere. Eller går det ann å trekke om posen i ettertid?

Bomullsstoffene på bildet nedenfor står det ihvertfall mellom.


De fire nederste er dem som står høyest, men jeg er utrolig glad i stjerner også! Stoffet halvpanama i støvet grønn med prikker eller det svarte med stjerner skårer høyest hos meg om jeg skal gå for et mindre-feminint-stoff.

Hva tror dere? Barnevogna er forresten svart.




♥PUSS PUSS♥





4 kommentarer:

Lene sa...

Den siste, halvpanama aubergine m prikker synes jeg var kjempefin :-))

Marielle Katarina sa...

Jeg tror jeg ville gått for den grønne med prikker :)

Anonym sa...

Svart med stjerner ville jeg gått for.
Håper det går bra med dere alle tre. Og koser dere max med den nydelige jenta deres.
Klem fra Anne Berit

Martine sa...

Jeg fikk mamma til og lage vognpose av en dundyne til Felix når han kom. Lik som voksiposene. Og det trekket bytter vi nå, mamma begynner på prosjekt nytt trekk før høsten. Man blir jo litt lei, så er artig og bytte farge til nestemann om det går :-)