torsdag 26. april 2012

Jeg ser stjerner!

På mandag denne uken fikk vi et koselig besøk av ei veldig god venninne av meg, hennes mor og tante. Stine hadde jeg ikke sett på 9uker, så det var utrolig godt å se henne igjen, også fikk jeg endelig vise fram prinsessen vår til henne. Jeg fikk en god dose sladder som jeg ikke har fått så mye av de siste ukene, og Emma fikk masse gaver.

 Masse fine klær til Emma, med stjerner! Stine kjenner meg!

 Moren hennes hadde også heklet disse fine stjernene til Emma, som vil bli fin pynt til vogna & vugga.

 Stine hadde også kjøpt en megastor gave til meg, siden jeg hadde bursdag i forrige uke, 19.april. Lucky me, se så mye fint jeg fikk! Alt fra Kremmerhuset.

Dette kaffekoppsettet har jeg ønsket meg siden det kom på Kremmerhuset, og nå som jeg fikk det første må jeg nok ha 11 til..? JA!


♥PUSS PUSS♥




Ingen kommentarer: