søndag 6. mai 2012

atm & updates

Nå har Emma og jeg kost oss i godstolen i 3timer. Første timen ville vi ikke kose med cpap'en. Emma har blitt såå flink, hun puster jo på egenhånd, uten problemer! MammaLine er såå stolt! Jeg tror og håper vi snart kan sende cpap'en på en evigvarende ferie.


Søta! Sjekk den store klumpen hun har på armen, stakkar! Det gjemmer seg en veneflon under den. Bildet er tatt tidligere i uka, nå har hun nemlig veneflonen i hodet! Tror du det ser brutalt ut? Svaret er "JA!".

Espen og jeg tok permisjon i går kveld og dro hjem til Trysil en sving.. Snøen kom dalende (se på bildet under) og jeg savnet Emma så mye, så jeg dro tilbake til mitt andre hjem i dag, sykehuset.


SNØ og nye gardiner. Tror forresten vi må gjøre noe med den vinduskarmen snart. U to the GLY!

Kanskje jeg snart skal fortelle litt mer om hverdagen vår, hvordan Emma klarer seg og hvordan tiden framover vil bli?



♥PUSS PUSS♥







Ingen kommentarer: