lørdag 23. juni 2012

I de sene nattetimer..

Ja, her sitter jeg, med laptoppen på fanget og skriver et innlegg til dere.. Klokken er altfor mye, det begynner å bli lyst igjen ute, det er lørdag og straks er alle våkne igjen etter en god natts søvn. Hvorfor er jeg oppe? Jo, fredagen min gikk altfor fort. Vi kom hjem fra (mine) svigers for snart tre timer siden, og kom på at jeg hadde glemt å lage potetsalat til slektstreffet som er i dag. Jeg MÅ nemlig ha HJEMMELAGET potetsalat om sommeren til spekemat og grillmat. Det er såå NAM! Oppvaskmaskinen og vaskemaskinen måtte tømmes og fylles opp igjen, klær ble bretta, potetsalaten ble gjort, og den ble dødsgod! Snart våkner vel Emma igjen for å få fylt opp magen med litt mat, så da kan jeg likegreit sitte her og blogge litt imens.

Vi var jo som sagt til Elverum for å ta blodprøve på Emma på onsdag, siden de ikke klarte det i Trysil. De klarte det i Elverum, tilslutt! For de strevde ganske bra i over en halvtime, og de klarte å få Emma til å begynne å skrike skikkelig for første gang. Nå skriker hun mye mer enn før, så lungene hennes fikk nok et skikkelig kick! Før skrek hun nemlig nesten bare et skrik i uka. Vår altfor snille Emma! Hjerte.

Dette tror jeg forresten blir en veldig bra helg. Slektstreff i Espens familie i dag, og bursdag til svigerinna mi og hennes tvillingsøster på søndag. Også er det jo SanktHans i helga! Svigerinna mi har termin om bare noen få dager, hun har termin bare en uke etter meg. Jeg fikk jo Emma for 12uker siden på søndag og har termin på førstkommende tirsdag, noe som jeg synes er veldig rart å tenke på. Vi har jo blitt så godt kjent med Emma, hatt henne så lenge, sett at hun har tredoblet sin vekt siden hun ble født, skiftet x-antall bleier, og hatt mange kosestunder med henne, mens brodern og kona ikke har fått hilst på sin lille, store spire ennå.. Emma skulle jo egentlig ikke ha vært født ennå, men nå er hun snart 3måneder gammel. Det er rart!

Her er forresten mitt herlige tantebarn som jeg gleder meg såå mye til å møte!


Tenk henne og Emma kommer til å bli gode venninner a! Ååå, som jeg gleder meg! 

Her er også et lite familiebilde fra da jeg lå på Riksen med Emma INNI magen. Det var noen lange uker det!


Hvordan blir deres SanktHans helg? Har dere noen fine planer?

Titt gjerne innom senere i dag, det kommer nemlig flere innlegg. Ha en superfin SanktHans helg!


PUSS PUSS




Ingen kommentarer: