onsdag 20. juni 2012

Scrapbooking - I need help!

Jeg ser at det er veldig mange som holder på med scrapbooking.. Selv har jeg ikke holdt på med det, men interessen har leenge vært der.. Jeg har følt at jeg ikke har hatt tid til det, men det er jo egentlig bare tull, det handler jo bare om prioriteringer. 

Nå som Emma har kommet til, vi har hundrevis med bilder av henne allerede, Emma har fått fine album, jeg har permisjon, og takkekort og dåp nærmer seg, er det perfekt tidspunkt å begynne!

Men jeg trenger deres hjelp! Hvor får jeg tak i alt det fine jeg ser alle har kjøpt inn og bruker? Hvor finner jeg tips og inspo? 


Planleggingen til dåpen begynner vi med ganske snart, og invitasjonene skal snart bli lagd og sendt, så det hadde vært supert om dere kunne hjelpe meg litt i gang! 



PUSS PUSS




3 kommentarer:

Stine sa...

Jeg er med i scrappbook-klubben: creative club, der får man masse tips, men det er jo ikke så store mengder man får av hver ting i hver pakke, og man får pakke en gang i måneden, men har også sett at panduro har endel greier ihvertfall :)

Anette sa...

Det ligger en fin butikk på midtstranda på Hamar å : ) Under babyshop !!

Alice Frantzen ★ sa...

Panduro =)