lørdag 16. juni 2012

Vi har vært flinke

Siden vi kom hjem, til en ganske så bomba leilighet har Espen og jeg være veldig effektive, for å skryte litt av oss selv! Vi skrev jo verdens lengste TO DO liste med diverse som skulle bli gjort før Emma ble født. Det gikk jo skeis når hun bestemte seg for å komme nesten 3 måneder før termin. TO DO lista er nå halvert, og leiligheten begynner å se ganske så greit ut igjen. Kjøkkenet er malt, skapene er rydda, masse ting er kasta og solgt, hagemøbler er på plass, hageputene har ENDELIG fått et hus, rommet til Emma begynner å nærme seg ferdig og vi begynner å bli veldig fornøyde.

I kveld holder jeg på å pynte litt her i hjemmet. Wallprints har kommet opp på veggene og mitt DIY prosjekt som jeg begynte på når jeg var på sykehuset er endelig ferdig. Bilder kommer senere i kveld, så titt gjerne innom så får dere se hva jeg har holdt på med.


Her er dagens Emma med klær fra fine Newbie by KappAhl.

Håper dere koser dere i helgen! Nå skal Emma få litt mat, så kommer innleggene på rams i dag og resten av helgen.



PUSS PUSS



Ingen kommentarer: