lørdag 16. juni 2012

Et av kveldens prosjekter

Som lovet.. Her er et av prosjektene jeg har gjort i kveld. Den ene veggen på kjøkkenet har endelig blitt pynta etter at kjøkkenet ble malt. Det tok sin tid, men når jeg først fikk begynt var det gjort på null komma niks.
En wallprint som har ligget og støvet ned i flere måneder, magnettavle fra Kremmerhuset, bildelist fra Ikea, LOVE fra Panduro, K (for kjøkken) fra Skeidar og minnerammen til Dennis, ramme fra Ikea..
Minnerammen til Dennis var forresten en del av DIY prosjektet som jeg begynte med på sykehuset. Resten får dere kanskje se i morgen?
Det gikk nok litt i det forteste laget, for wallprinten ble både skakk og herpet. Ikke noe å gjøre med det nå dessverre..

Jeg tror jeg ble fornøyd. Vår lille familie har forresten fått en kjempefin og overraskende gave av foreldrene/besteforeldrene våre som ga ihvertfall meg tårer i øynene! Den tenkte jeg å vise dere i morgen. 


PUSS PUSS





Ingen kommentarer: