søndag 1. juli 2012

En stk snill kjæreste!

I det siste har jeg lurt på om jeg skal kjøpe meg en ny telefon. Jeg har nå en svart iPhone 4, og har lenge hatt lyst på å kjøpe meg en i hvit av den nye iPhone 4S. Eller bør man vente til 5'ern kommer?

Etter litt om og men fikk jeg endelig bestemt meg, og med verdens snilleste samboer og kjæreste bestilte han en ny telefon til meg! Det ble ingen iPhone 4S, men en Samsung Galaxy S3. Jeg har hørt så mye bra om den, og at en iPhone er kjedelig i forhold, så jeg må si at jeg gleder meg som en unge på juleaften til jeg får den!

Espen bestilte seg også ny telefon før helgen. Han gikk for en iPhone 4S. Så nå venter vi spente begge to på neste pakke vi får i posten! 


Mine to favoritter! Jeg elsker dere!


Men hei dere.. Kan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt fine og freshe deksler til min nye skatt, Samsung Galaxy S3 på nettet? Espen er heldig som arver alle mine som jeg hadde til iPhonen! Liker ikke at jeg må gi fra meg de fine dekslene fra Sweet Protection da.. 

Jeg har forresten hørt at det er en del å sette seg inn i med Samsung Galaxy, så om noen har noen tips ang SG S3, så skrik ut! I need all the help I can get, virkelig! 

Er det flere som har Samsung Galaxy S3, og er fornøyd med kjøpet?



PUSS PUSS





5 kommentarer:

Anette sa...

Handelsportal.no har kanskje noen : )

Aurora Sveia sa...

www.frydaze.com :). Kan du lage ditt eget:))

Lene sa...

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=index&cPath=673_3159_3178

Her inne er det litt forskjellig, jeg har s2 og kjøpt flere deksler her inne og er fornøyd ;D

Anonym sa...

ebay :D

Line sa...

Tuusen takk for tips alle sammen! :D Håper jeg finner noe som faller i smak! :D

Puss puss