søndag 8. juli 2012

NEW IN!

Juni ble fort ferdig, min gamle almanakk var utskrevet og jeg måtte gå til innkjøp av en ny. 

Før jeg ble gravid var jeg ganske så distré, så ble jeg gravid og det ble ikke akkurat bedre. Jeg ble gravid på nytt og det gikk virkelig bare nedover, og nå som jeg er ferdig med to svangerskap på ett år håpet jeg på at det ville gå litt oppover igjen, men nei! Jeg har blitt skikkelig rutinert på Emma og alt som skjer rundt henne, men distré-heten om jeg kan kalle det det, den forsvinner IKKE med det første. Mobilen og andre ting blir lagt på de rareste plassene, ja, jeg har funnet igjen mobilen i kjøleskapet opptil flere ganger! Møtte opp til legetime hele to timer før jeg egentlig skulle dit...


Så nå måtte jeg kjøpe meg en ny almanakk som kan hjelpe meg LITT gjennom dagene. Det er ikke få ganger jeg stresser med å tenke etter om det er noe jeg har glemt, eller hva som skjer de forskjellige dagene. I tillegg har jeg en kjæreste som tar livet med ro til det fulle, som ikke gjør det så mye lettere.. Hihi.. Om et år er jeg tilbake i jobb, Emma skal begynne i barnehagen, hun kommer til å kreve mer og mer av oss etterhvert, så jeg må bare skjerpe meg! Gjøre mitt beste hvertfall, så håper vi det går bra! Haha!


En skikkelig fargeklatt! Og med en blyant med gangetabellen på så blir det perfekt!

Håper jeg ikke er den eneste som er distré! Det skal vel mye til..!



PUSS PUSS



2 kommentarer:

Kristin T.S sa...

Almanakken har virkelig vært til stor hjelp for meg også midt i ammetåke og barseltid. Har du sjekket ut http://www.personligalmanakk.com/NO/ Har bestilt to ganger derifra og er kjempefornøyd;)

Line sa...

Ja, den er virkelig til stor hjelp! :) Ja, jeg skal bestille meg en sånn tenkte jeg, jeg ville bare vente til jeg fikk litt bilder av Emma uten ledninger og slanger, og det har jeg nå:))