søndag 8. juli 2012

En gledelig nyhet og fine bilder

Hurra og jippi, jeg har blitt tante på nytt i dag! Til en nydelig jente på nesten 4kg! Egentlig hadde hun og Emma samme termin, men Emma hadde det veldig travelt og kusinen likte seg altfor godt i magehuset sitt, så det ble hele 14uker mellom dem. Gleder meg masse til å se de vokse opp og leke sammen etterhvert. 

Jeg har vært flink og framkalt litt bilder i det siste, så i går pyntet jeg kjøleskapet litt med noen bilder av verdens fineste Emma! 


Nå skal jeg rydde fram att kjøkkenbordet igjen, og prøve å få på plass det jeg har pratet på leeenge som skal opp på veggen på babyrommet. Jeg vet ikke helt hvordan jeg vil plassere det ennå, men jeg håper jeg finner ut av det og at det ikke blir bare rot.


 Oppdateringer kommer om det blir vellykket, hvis ikke må dere vente litt til.

Jeg er så glad, jeg har blitt tante igjen!!!


PUSS PUSS



Ingen kommentarer: