lørdag 11. august 2012

Dåpsforberedelser

Nå har vi endelig fått ny dato for dåpen, og jeg er godt i gang med planlegging og innkjøp! ...Noe jeg begynte med for en god stund siden. Dåpen blir i november, og temaet er bestemt! Som dere kanskje kan se her:


Hvor vi skal ha selskapet og hva vi skal servere til mat er veldig usikkert ennå, men ellers er det meste delvis under kontroll. Mormor er også godt i gang med dåpskjolen. Gjestelisten er klar, så snart skal jeg begynne på invitasjonene, så de blir sendt i god tid! Jeg skal IKKE være ute i siste liten denne gangen!

Gleder meg masse til dåpen hennes, og håper vi får gjort den store dagen hennes spesiell og minnerik! Man blir jo bare døpt en gang...

Nå gleder jeg meg veldig til den store finalen i kvinnehåndball i kveld etter den syke kampen jentene spilte på torsdag! Er der flere som skal heie på jentene til gull fra sofaen i kveld?


PUSS PUSS

Ingen kommentarer: