onsdag 29. august 2012

DIY - stige

Jeg er veldig glad i interiør, og liker veldig godt å pynte og ordne i hjemmet! Om jeg vil endre noe her hjemme tar det ikke lang tid før jeg er i gang, og jeg har ofte mange små og store prosjekter på gang samtidig.

Jeg er sta og vil gjerne klare alt selv, men det jeg ikke får til eller trenger hjelp med, det er Espen snill og hjelper meg med. Han er vel litt lei alle mine prosjekter, og han skjønner ikke helt hvor jeg får energien fra og hvordan jeg orker. Flytter på ting hit og dit, bytter ut, bytter tilbake.. Jeg vil prøve alt, og må teste ut for å bli helt fornøyd!

Leeenge har jeg ønsket meg en stige, til å f.eks ha på badet til å henge håndklær på. Jeg har vurdert å kjøpe, men når jeg fant det jeg trengte for å kunne lage det, ja, da tok det ikke lang tid før Espen var i gang. 




Endelig har jeg fått den fine, hvite stigen jeg ønsket på badet vårt! Jeg er supernøyd!

....Og i kveld holder Espen på å henge opp en ny lampe på stua for meg. Vi kjøpte den til kjøkkenet, men fant fort ut at jeg heller ville ha den på stua, så da blir lysekrona flyttet til kjøkkenet. Dette blir bra!


PUSS PUSS




Ingen kommentarer: