fredag 17. august 2012

En koselig dag!

Emma og jeg har kost oss masse i dag! Vi var earlybirds i dag tidlig og spiste begge frokost før klokken var passert 0700! New record, indeed! Vi fikk melding av ei venninne som ville spise lunsj med oss, så da ble det lunsj på Rialto andre dag på rad! Hun har ei datter som snart fyller 1 år, ei skikkelig god og blid jente!

Etter lunsj ble det litt klesshopping. Det er opphørssalg på favorittbutikken min, med minimum 60% avslag, så da ble det litt fine, freshe klær på Emma.


 Det ble også en fresh lue til mammaen, som blir god nå som kulda er rett rundt hjørnet!


Emma fikk i tillegg litt klær fra NameIt, dem har jo så mye fint!


Når kontoen nærmet seg tom dro vi en tur innom jobben min og hilste på de fine kollegaene mine som jeg savner masse! Jeg ser de flere ganger i uka, men det er veldig rart å ikke være på jobb! Jeg har ikke jobbet siden 5.januar, og skal ikke tilbake før om ca 8måneder. Ei på jobben venter en liten prins rett før jul, den kommende kjæresten til Emma, så det blir veldig koselig! Jenny og jeg skal kose oss masse med babysnakk og cafebesøk når alle de andre på jobben jobber, slit, er i bakken, på afterski og fest!

I går fikk Emma en pose full av klær av oldefaren hennes! Det er ingen sak å være liten og søt altså!


Emma og jeg kom hjem for en time siden, og i kveld skal vi bare slappe av og kose oss med sørlands chips til meg og mme til Emma. 

 Ha en super helg alle sammen! Veldig koselig å se at dere titter innom!


PUSS PUSS



Ingen kommentarer: