fredag 3. august 2012

På skattejakt

I går tok mamma og jeg turen til hjemstedet hennes. Hvor bestemor og bestefar bodde med mamma og onklene mine. Bestemor gikk bort i vinter, og onkel har nå overtatt gården. 


Siden jeg var på sykehuset når familien var der for å få hvert sitt minne etter bestemor og bestefar, dro jeg dit i går på en liten skattejakt. Jeg var på utkikk etter en ting, og det fant jeg!


Etter noen gode og overtalende ord fra mamma, fikk jeg ta med meg denne hjem:


Et gammelt vindu med alle glassrutene på plass. Høyt og smalt med små ruter, akkurat slik jeg ville ha det! Som dere ser så må det vaskes, men jeg vet ikke helt om jeg skal male det eller bare pusse det litt i kantene.. Hva synes dere?

Vinduet skal få en plass enten på stua eller soverommet. Hvordan jeg skal bruke det, får dere se når jeg er ferdig. Bilder skal dere såklart få.

Jeg holder forresten på med noen små-prosjekter nå, har mange ideer i hodet, og har blitt litt dilla på interiør "igjen". Så det kommer nok litt interiør-innlegg på bloggen framover, innimellom hverdags-innleggene. Håper dere vil ha litt interiør igjen. Jeg var jo veldig ivrig på den fronten i fjor. Det fikk meg på litt andre tanker etter vi mistet Dennis for snart et år siden.. Det ble en pause når jeg ble innlagt på sykehuset i februar, men nå blir det litt forandringer her igjen.


PUSS PUSS



Ingen kommentarer: