onsdag 5. september 2012

En herlig start på dagen!

Ja, jeg har virkelig hatt en herlig start på dagen! Innen klokken 10 hadde Emma og jeg stått opp (06.30), spist frokost, gjort dagens husarbeid, trena på babygymmen, ordna oss OG vært ute på en lang og effektiv trilletur! Men hei, hvorfor har ingen fortalt meg hvor godt det er å starte dagen med å trene!? Dette tror jeg blir en ny rutine her hjemme, å starte dagen med å trene!


Vi var også en tur innom grava til storebror på trilleturen. Blomsten hadde fryst, så vi fikk pyntet graven med litt steiner til vi  får kjøpt inn noe høstlyng.


Nå ligger Emma og spreller på babygymmen, mens jeg slapper av med blogglesing og skriving!

Etterpå skal vi plukke opp Jenny og dra til Elverum en tur. Kikke litt i butikker og se om jeg finner meg en kjole til bryllup om et par uker. 

Vi ses i efta/kveld! Nå må jeg blande mat til Emma og pakke bilen før vi drar!


PUSS PUSS



2 kommentarer:

Siv Helene sa...

Oi.. Så deilig og få gjort litt da :) Vert skikkelig effektiv du !

Fint bilde av Emma ♥

Og det var veldig fint på graven med de steinene rundt :)

Ha en fin dag videre :)

Line sa...

Ja, det er godt å starte dagen sånn, da har man resten av dagen til å gjøre akkurat hva man vil:)

Tusen takk! :)