torsdag 13. september 2012

En ny giveaway?

Nå har jeg endelig fått tilbake pusten og følelsene i beina! Jeg var ute å løp intervaller i går, og jeg trodde seriøst jeg skulle dø når jeg fikk blodsmak i munn og mistet følelsene i beina! Har man trent bra da? Jeg skal hvertfall ikke gi opp, men jeg håper formen blir bedre etterhvert!

I går var vi på besøk hos ei i slekta til Espen som har en fantastisk fin maskin som skjærer ut alle (nesten) mulige motiv på ark. Så da er bordkortene til dåpen nesten i boks! Sweet!


Når vi kom hjem i går ventet en herlig pakke på oss i postkassa! En pakke fra Dukkemor!


Den inneholdt de nydeligste hårbåndene til prinsessen vår! ... Vi var også så heldige å få med en forundringspakke som jeg vil gi bort til en av dere. Klar for en ny giveaway?

Titt gjeren innom Dukkemor - Hårpynt til små prinsesser . Jeg lover dere, dere vil bli like betatt som jeg ble!


PUSS PUSS




1 kommentar:

Siv Helene sa...

Åh så nydlige ♥ " jeg vil ha " :D