søndag 2. september 2012

Ny lampe på stua

Vi gikk som sagt til innkjøp av en ny lampe når vi var på Living for en uke siden.. Denne skulle egentlig henge på kjøkkenet, men jeg ombestemte meg, og fikk hjelp av Espen til å bytte ut den gamle vi hadde på stua.

FØR:


ETTER:


Jeg ble veldig fornøyd! Stor, enkel og hvit! Lysekrona som hang der før ga litt for mye lys etter min mening. Jeg liker og ha det litt mørkt og koselig med masse levende lys på stua. Så lysekrona blir perfekt på kjøkkenet hvor jeg liker å ha masse lys! 

Det neste som står på ønskelisten til stua nå er nye gardiner, ny farge på veggene, og etterhvert lekegrind til Emma. Om vi skal male veggene, vurderer vi å prøve og ommøblere stua, men er litt usikre på om det går, stua er litt liten og sofaen er veldig stor..

Nå skal jeg endre litt på designet her på bloggen. Blir jeg ikke fornøyd, må jeg søke hjelp! Hihi..


PUSS PUSS



Ingen kommentarer: