mandag 3. september 2012

Starter høsten med nytt design

Litt forandringer på bloggen med litt endringer på designet, det gjorde seg! Jeg vurderte å spørre om hjelp, men fant ut at jeg måtte prøve litt selv.. Jeg har ikke PhotoShop eller noen fancy redigeringsprogram... Heldigvis så liker jeg det enkelt og greit! Hihi.. Så det ble en ny header, og litt småendringer på farger og bilder.


Det eneste jeg mangler nå, er et vannmerke! Jeg legger ut såpass mange private bilder, bilder av vår lille, dyrebare skatt, så et vannmerke er et must føler jeg nå!

 Nå skal Emma og jeg snart avgårde til ny time hos fysio. Hun blir fulgt opp der pga at hun er født nesten 3måneder for tidlig. Fødselstavle giveaway'n avsluttes kl 12, så meld deg på om du ikke har gjort det! I løpet av dagen får dere vite hvem de heldige vinnerne ble!

Kos dere masse denne uka! Vi har minimalt med planer denne uka, men det er veldig greit, Emma blir fort sliten stakkars!


PUSS PUSS



3 kommentarer:

Mona sa...

Kjempe fin blogg du har :)

Siv Helene sa...

Så fin header :)

Du mottar en link i e-posten som fører deg videre til bloggen :) Har sendt igjen nå ^^

Vigdis sa...

Fin header :)