mandag 1. oktober 2012

No internet!

Beklager for nok en stille periode fra meg! Jeg kan ikke noe for det, internetten er nede!!! Jeg er så utrolig lei av å krangle med den!

Nå er jeg hos Frida en tur, så jeg har fått låne nettet hennes litt for å oppdatere dere!

Hun har hjulpet meg med å male stua i dag! Så utrolig snilt, jeg kan ikke få takket henne nok! Vi rakk to strøk i dag, og det ble litt mørkt på slutten, så jeg må sjekke i morgen når det er lyst igjen om hvordan det ble. Mulig jeg må male et strøk til i morgen. Men det er så utrolig godt å få begynt, kommet godt i gang, og nå er vi straks ferdige! Endelig! ..Og det blir såå fint!!!

Her får dere en liten smakebit: 
 

Emma er forresten et halvt år i dag! HURRA!!! Tenk på det, for et halvt år siden kom hun i full fart 1.april, som jeg "ventet". Lille, nydelige aprilsnarren vår! Hun er så utrolig skjønn, og jeg er så forelsket i henne! Hun lyser opp dagene våre, og jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten henne! Jeg elsker henne over alt på jord!


Om et halvt år er Emma 1år, og mammapermisjonen min er dessverre over liker etterpå.. Det blir utrolig rart å begynne å jobbe igjen etter nesten 16måneder borte fra jobben.. Men det skal bli godt å komme tilbake også! 

Ha en fin uke, kjære lesere!

★ PUSS PUSS ★




Ingen kommentarer: